MySQL w ISO

PhpMyAdmin pokazuje mi takie cuś: System kodowania znaków dla MySQL: * UTF-8 Unicode (utf8).

Chciałbym, żeby nie był to UTF8 tylko ISO8859-2. Da się coś z tym zrobić? MySQL jest z paczki. I to nie tylko dla estetyki... same problemy przez UTF mam... (dużo pytajników na stronce i nie bardzo chce PHP komunikować się prawidłiowo z tabelami w ISO, próbuje czytać korzystając z UTFa). Chce mieć wszystko w ISO... może ktoś zna sposób na to?

Liczę na pomoc. Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam,
Konrad Cempura
*