Re: Config do kompilacji Sarge

On Friday 11 August 2006 11:05, Jarek Michalak wrote:
> Witam
> Mam pytanie gdzie znajduje sie plik config na podstawie ktorego
> skompilowane zostalo jadro z instalacji Sarge, takie swieze
> tuz po instalacji dystrybucji. Do tej pory muslalem ze w /boot ale jak
> laduje ten config to po kompilacji jadro nie obsluguje tego samego co po
> zainstalowaniu dystrybucji z pliku.

Jak nie obsługuje? Budujesz ze źródeł waniliowych, czy dystrybucyjnych? Czy
Twój kernel też budujesz jako initrd?

Ogólnie kernele budowane w paczki debianowe zostawiają swój konfig w /boot.
Nie wiem czy nowe (z serii 2.6.x) dystrybucyjne zostawiają konfig w /proc
(jak to ktoś już zasugerował w tym wątku) - jeżeli tak
zcat /proc/config.gz > zrzut_configa_z_obecnego_kernela.

Dalej chyba już sobie poradzisz.

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]