Re: Konfiguracja połączenia ISDN, modem Zyxel Omni.net Plus na kablu szeregowym

On Saturday 12 August 2006 19:34, Maciej Rutecki wrote:

> Z ciekawości poszukałem na Google:
>
> http://newbie.linux.pl/wydruk.php?wydruk=228&show=artykul
> http://www.amsnet.pl/linux/isdn-dialog/
>
> Pozdrawiam

Dzięki, ten pierwszy link próbowałem, niestety bezskutecznie, drugi jakoś mnie
ominął, nie omieszkam wypróbować.

Jeśli ktoś miałby jeszcze jakieś odnośniki lub uwagi, to będę wdzięczny. :)

--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabber.autocom.pl