Re: wlaczenie przezroczystosci - restart Xow

On Sunday 20 August 2006 13:42, Wojciech Ziniewicz wrote:

> No ja nie bede sie wypowiadać na temat co jest lepsze (bo nic nie jest
> ;) ) , ale jest kilka ciekawych faktów co do debiana i ubuntu

No nie ma sensu się spierać. Można natomiast odnotować różne fakty, a wraz z
nimi wytworzone przez marketing i nie tylko stereotypy. Tak jest natura
ludzka, że większość ludzi słysząc, czytając jakąś pospolicie
głoszoną "prawdę", w końcu przy sama przyjmuje to za pewnik czy fakt.

Już mało kto pamięta, że podczas instalacji debiana można sobie wybrać w
taskselu "instalację desktopową". :)

--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabber.autocom.pl