Re: system kontroli wersji

On Friday 25 August 2006 08:42, Albert Czarnecki wrote:
> Witam
>
> Uzywa ktos z Panstwa jakiegos systemu kontroli wersji? Zastnawialem sie
> nad subversion , ale moze jest cos innego godnego

Oczywiście! SVN to tylko trochę lepszy CVS.

Osobiście polecałbym bzr - niby nie osiągnął pełnej stabilności, a już jest
fantastycznym systemem kontroli wersji. Do tego wyszła też niedawno (z powodu
SoC) nakładka graficzna. bzr ponad wszystko!

Gdybym miał jeszcze wybierać - zainteresowałbym się darcs.

Nie miałem styczności z git - więc tego nie ocenię.

Pozdrawiam.

PS: BZR NA PREZYDENTA! ;-)

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]