Re: Bootsplash w debianie - to wogle działa????

Dnia 27-08-2006 o godz. 18:13 Rafał Rawicki napisał(a):
> To są tylko źródła... musisz tym spatchować kernel.

Jak to zrobić z kernelem debiana? Wiem jak poaczować kernel ściągnięty z kernel.org, ale, jak
widziałem, źródła do debianowskiego są w dwóch katalogach w /usr/src:
linux-headers-2.6.17-2
linux-headers-2.6.17-2-amd64
jest też tam katalog:
linux-kbuild-2.6.17
no i oczywiście:
kernel-patches (który pojawił się po instalacji pakietu linux-patch-bootsplash)
Więc co z tym dalej zrobić?

> Kiedyś mi się wydawało że da się to zrobić przez module-assistant ...

Mam ten pakiet w repozytorium (Etch testing)

Podczas instalacji pakietów z butsplaszem został wygenerowany nowy plik System.map (a nie
vmlinuz jak poprzednio myślałem) - sprawdziłem to po datach modyfikacji plików.

Tomek

Radio Zet Platinum - Blue Eyes to dwupłytowy zestaw
utworów przywołujący nastrój wakacyjnego lenistwa.
Już w sprzedaży!!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fradio_zet_platinum.html&sid=855