Re: Odp: IA64

On Wednesday 30 August 2006 18:45, Krzysztof Jastrzębski wrote:

> Czyli który z tych imadży ssać pod TĘ konkretną maszynę ?
> (za http://www.debian.org/CD/netinst/)

> Żaden :-)
>
> Czyli ten:
> http://cdimage.debian.org/cdimage/unofficial/sarge-amd64/iso-cd/debian-31r0
>a-amd64-netinst.iso

Można także użyć nowocześniejszego obrazu sarge dla amd64 z nowszą wersją
jądra (2.6.16) i całą jego otoczką, dla lepszej obsługi sprzętu.

http://kmuto.jp/debian/d-i/

> 1.) Czy w sources.list właściwym będzie coś w okolicach:
> deb http://amd64.debian.net/debian/ stable main contrib non-free
>
> Czy wpisać po prostu najbliższą lokalizację z tych:
> http://amd64.debian.net/README.mirrors.html

Wybór najbliższej lokalizacji jest rozsądny, byle działała. :)

> 2.) Przejrzałem te katalogi ale nie widzę nic związanego z security
> (tzn. jak dla ia32 jest "deb http://security.debian.org/ stable/updates
> main contrib non-free")
> Co z apdejtami ?

Dla amd64 poprawki są tam gdzie dla oficjalnych "stable" , czyli powyższy wpis
dla repo z poprawkami jest właściwy.

> 3.) Czy ilość i wersje pakietów są tam takie same jak w ia32 ?
> (tzn. jak dam apt-get install apache2 to dostanę tak samo skonstruowany
> serwer tylko binaria kompilowane pod inny proc ?)

No nie ma np. flasha macromedii czy pluginu javy do przeglądarek , paru innych
pakietów także. Większość pakietów jest jednak normalnie dostępna.

Niestety, żadnych uwag nie mam.
Pozdrawiam.
--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabber.autocom.pl

Szybko i tanio ubezpiecz samochod!
Kupno polisy zajmie Ci 15 minut! Kontakt przez telefon albo Internet.
Kliknij i sprawdz: http://link.interia.pl/f198b