Re: Spec od IPTABLES potrzebny :)

On Sat, Sep 30, 2006 at 01:01:37AM +0200, Sub wrote:
> [...]
> target     prot opt in     out     source      destination
> SNAT       all  --  any    eth0    localnet/24          anywhere
> to:212.14.XXX.205
> SNAT       all  --  any    eth0    213.155.XXX.128/25   anywhere
> to:212.14.XXX.205
>
> Wydawalo mi sie wiec, ze linijka kasujaca ta niepozadana regulke winna
> wygladac jak nizej:
>
> #: iptables -t nat -D POSTROUTING -o eth0 -s 213.155.XXX.128/25 -j SNAT
> --to 212.14.XXX.205
>
> ale niestety nie dziala... :(
> #: iptables: No chain/target/match by that name

Jeżeli to jest druga regułka w łańcuchu (co możesz sprawdzić za pomocą:
iptables --line-number  -nL POSTROUTING -t nat), to skasowanie jej można
uskutecznić za pomocą:

  iptables -t nat -D POSTROUTING 2
                                 ^^^  to jest numer reguły

> Czy ktos biegly w iptables moglby mi podpowiedziec jak powinna ona w takim
> razie wygladac?

A w zasadzie czemu nie działa to twoje, to ja nie wiem :(
Może "iptables  -nvxL POSTROUTING -t nat" coś wyjaśni?