amavisd-new i nowy sposob konfiguracji - debian etch

Witam,

mam maly problem z konfiguracja amavis-a na Debianku etch, zmienil sie
uklad konfiguracji, teraz jest w conf.d/ wiele plikow, podstawowa
konfiguracje zrobilem - przenioslem z poprzedniej z amavis.conf ale
niestety nie dziala mi znakowanie maili jako SPAM.

w 20-debian_defaults mam:

$sa_spam_subject_tag = '***SPAM*** ';
$sa_tag_level_deflt  = 4.0;  # add spam info headers if at, or above that level
$sa_tag2_level_deflt = 6.31; # add 'spam detected' headers at that level
$sa_kill_level_deflt = 6.31; # triggers spam evasive actions
$sa_dsn_cutoff_level = 10;   # spam level beyond which a DSN is not sent

$final_virus_destiny      = D_DISCARD;  # (data not lost, see virus quarantine)
$final_banned_destiny     = D_BOUNCE;   # D_REJECT when front-end MTA
$final_spam_destiny       = D_PASS;     # bylo D_BOUNCE
$final_bad_header_destiny = D_PASS;     # False-positive prone (for spam)

dalem sobie takze w 50-user:

$spam_admin = "spamalert\@$mydomain";
$spam_quarantine_to = 'spam-quarantine';

natomiast w 15-content_filter_mode

odkomentowalem:

@bypass_virus_checks_maps = (
  \%bypass_virus_checks, \@bypass_virus_checks_acl, \$bypass_virus_checks_re);

@bypass_spam_checks_maps = (
  \%bypass_spam_checks, \@bypass_spam_checks_acl, \$bypass_spam_checks_re);

mimo tego wszystkiego nie dodaje mi do naglowkow maili "x-spam"
oznaczonych jako SPAM tylko przepuszcza maila ze spamem do adresata
nie dodajac takze w temacie maila: ***SPAM***

dostaje jedynie informacje na spam_admin ze takowy spam przeszedl ...

podpowiedzcie jak to poprawic aby zachowywal sie jak poprzednio ...

pozdrawiam
Marcin