Re: Sid, kernel 2.6.x i CheckPoint SecuRemote/SecureClient

24-10-07, matrix <matrix_wap@o2.pl> napisał(a):

> aptitude install alien
>
> A następnie alienem potraktuj tego eRPeeMa :-) (man alien)
> Przekonwertuje go on na pakiet .deb który zainstalujesz przez dpkg.

raczej leżysz i kwiczysz, Chekpoint w zasadzie nie prowadzi
już/jeszcze klienta dla linuksa, ja to obszedłem vmplayerem, ale
wskakuję tylko na terminal, można próbować kombinacji chyba  z
racoonem ale cieć firmowy może nie chcieć zmienić konfiguracji serwera
CP, popytaj googla o openvpny i checkpointa

Stefan
--
echo "1" > /poc/control/brain