Re: [debianPL] Czy mozna dodac to do konfiguracji listy

z.a.kaleta wrote:
Dnia czwartek, 15 listopada 2007, Wawrzyniec Niewodniczański napisał:
[...]

--
Wawrzyniec Niewodniczañski (know as Larry in some countries)
Product Support Engineer

[...]
Hej! Słyszałem, że stopka w mailu nie powinna być dłuższa niż 4 linie.
Masz racje. Jak widac moj stopka ma 4 linie, a nadmiar tworzony jest przez informacje 'prawne' firmy. Taki wymog, za niedogodnosci z tym zwiazane przepraszam. Z Debianem mam stycznosc w firmie nie w domu, dlatego uzywam tego maila.

Pozdrwiam serdecznie,
Wawrzek

--
Wawrzyniec Niewodniczañski (know as Larry in some countries)
Product Support Engineer The Cambridge Crystallographic Data Centre 12 Union Road, Cambridge, CB2 1EZ
Tel - +44 1223 336012

LEGAL NOTICE
Unless expressly stated otherwise, information contained in this
message is confidential. If this message is not intended for you,
please inform postmaster@ccdc.cam.ac.uk and delete the message.
The Cambridge Crystallographic Data Centre is a company Limited
by Guarantee and a Registered Charity.
Registered in England No. 2155347 Registered Charity No. 800579
Registered office 12 Union Road, Cambridge CB2 1EZ.