Re: uruchomic klawisz "Fn"

Właśnie na tym polega moje pytanie, ogólna teoria jak widać jest prosta problem zaczyna się kiedy dochodzi do szczegółów, jak odczytać kod przechwycony przez sterownik klawiatury klawisza 'Fn'+DowolnyKlawisz o ile jest wysyłany?( właśnie sterownik albo wariacje własne na jego bazie miałem na myśli pisząc 'napisać program' ). Klawiatura jest firmy tracer 108 klawiszowy. Moge poszukac jakis bardziej szczegółowych danych ( to nie jest klawiatura laptopowa gdzie są ikony na klawiszach 'Fx' i nie tylko, oznaczajace jak działa np. 'Fn'+'Fx' )
Pozdrawiam