server pppoe+wydajność

Witam pytanie jak w temacie.
Debian etch + server pppoe + radius + mysql (pap chap w zależności co potrafi urządzienie klienta)
Problemy zaczynają się gdy mam jednocześnie około 230 połączeń pppoe, wówczas proces ksoftirqd/x (mam cztery procesory) na jednym bądź dwóch procesorach sięga 90-100% i wydajność serwera pppoe bardzo spada (wysokie pingi) użytkownicy autoryzowani po adresach MAC nie mają żadnych problemów.
Ktoś ma podobre rozwiązanie ? i podobną ilość użytkowników ???

Maszynka cztero procesorowa (4 x Intel(R) Xeon(TM) CPU 3.06GHz)
Pozdrawiam

Szukasz mieszkania, domu, dzialki?
Sprawdz >>> http://link.interia.pl/f1f96