Zmiana hardware'u

Witam wszystkich,

od trzech lat mam serwer pracujący pod kontrolą Debiana.
Serwer pracował perfekcyjnie, ale niestety doszło do awarii płyty
głównej. Starą płytę z Athlonem X2 zamieniłem na nową z Celeronem E2100
+ rozbudowana została pamięć.
Generalnie po zmianie sprzętu serwer pracuje ok, mam jednak problemy z Apachem.
Zastanawiam się, czy mogą one być spowodowane zmianą sprzętu? Czy jądro
Linuksa automatycznie dostosowuje się do nowego sprzętu, czy też trzeba
może wykonać jakieś dodatkowe czynności konfiguracyjne?

Problem z Apachem objawia się tak:
http://www.kody-kultury.pl/program.html
(dziwny nagłówek, dodatkowo przekłamania w treści i zawartości
plików graficznych),
natomiast żadnych innych zaburzeń w pracy komputera nie zaobserwowałem
(np. Samba działa bezbłędnie).

Nadmieniam, że nie jestem przekonany, czy problem z Apachem pojawił
się po zmianie sprzętu - być może przekłamania już wcześniej występowały
(dawno nie oglądałem strony, więc nie mogę tego stwierdzić jednoznacznie).

Debian squeeze, kernel 2.6.30-8squeeze1

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, bo sam straciłem już pomysły.
Michał Łętowski