dziwny problem z eximem

Hej, może ktoś będzie wiedział, bo mnie się już pomysły wyczerpały.

Czasami widzę w logach że lists.klubvolvo.org.pl rzuca błędem 451 i
tymczasowo nie przyjmuje maili od mojego exima,

problem w tym że mój serwer ma obsługiwać klubowe konta pocztowe i
tempo docierania maili na listy klubowe jest dość istotne.

Wykręciłem do maximum czasy powtórek dla tego hosta, zmieniłem flush
kolejki na dwie minuty i jakoś działa.

Tyle, że kilku kolegów którzy mają różne serwery nie zaobserwowali w
logach żeby lists.klubvolvo.org.pl odrzucał pocztę od nich z takim
błędem.

W logach wygląda to tak:
== xxx@klubvolvo.org.pl R=dnslookup T=remote_smtp defer (-46): SMTP
error from remote mail server after end of data: host
lists.klubvolvo.org.pl [89.171.255.161]: 451 qq trouble in home
directory (#4.3.0)

Co może powodować taki błąd, ktoś ma pomysł?
Dodam, że występuje on dość często - około 20% maili wysłanych przez
moich użytkowników na listy klubowe (a więc do tego serwera) jest
wstrzymywanych przez to, że za pierwszą próbą wysyłka kończy się
niepowodzeniem.

--
Pablo
użytkownik Linux/Debian'a od wersji "Potato".