Współpraca - pozyskam dodatkowych klientów

Title: New Template 2

Dzień dobry

Chciałbym się zorientować czy zastanawiali się Państwo nad wdrożeniem kampanii reklamowej na Facebooku?. Jest to niedrogie
i skuteczne narzędzie służące do poszerzenia grona swoich klientów.

Tak się składa, że mam spore doświadczenie w tego typu kampaniach. Jeżeli Państwo nie posiadają firmowego profilu na Facebooku, mogę go założyć od podstaw.

Jeśli są Państwo zainteresowani powyższym zagadnieniem, proszę o maila zwrotnego z numerem kontaktowym.

Pozdrawiam serdecznie
Paweł Konarzewski

Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i jest prawnie chroniona. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, kopiowanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystywanie bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje, również przez osoby będące jej właściwym adresatem, bez uprzedniej pisemnej zgody jest prawnie zabronione. Niezastosowanie się do powyższego zakazu skutkować będzie pociągnięciem do odpowiedzialności cywilnej oraz karnej.