Re: Nouveau GeForce 7025

unsubscribe

--

Stela dato:2.459.745,619  Loka tempo:2022-06-14 23:51:29 Mardo     openSUSE Tumbleweed
-==-
Skribu klare, orde kaj afable. Prefere sendu plurajn etajn, unutemajn
kaj unulingvajn mesaĝojn anstataŭ longajn mesaĝojn kun miksita enhavo.
           --Retiketo
Je Wed, Jun 01, 2022 at 09:54:10AM -0300, Diego Rabatone Oliveira skribis: