Procmail / Mutt

hej hej,

har tidigare använt pine, och började smått testa
mutt igen och börjar gilla det starkt (när jag
hittade pine alias filen :)
jag använder muttrc som jag hittade på denna sida:
http://mutt.lazygenes.net/

och sedan började jag använda procmail också efter
modellen Chris Gushue (sidan) använder, att den
sorterar alla mail den får in i maildirs, t.ex
2001/09/Inbox

fråga 1) jag har börjat sakna "You have new mail in..."
medelande, finns det något annat smart sätt man kan
använda?

fråga 2) jag sorterar t.ex. debian.se breven i
2001/09/debian-user-sweden, men när jag startar
mutt så måste jag gå igenom till 2001, 09, deb,
bara för att komma in i katalogen o kolla ifall
det finns nya mail, ska inte denna inställning
göra att den kollar mailen i den också?
mailboxes=+2001/09/debian-user-swedish

eller är det något annat man måste göra?

--
     [x] icq - 496723     [x] url - www.fobie.net