Re: ssh via port 80

Har testat den appletten, tycker den funkar bra.. dock maaste man kaenna till alla kommandon utantill och veta exakt vad du ska koer innan.. dessutom verkar den ha lite problem med att tolka argument till kommandot, tex apt-get update mfl, kanske kan loesa sig om man klamrar, hann inte testa det innan mitt projekt blev skrotat av min "praktikchef"

webmin har en hel droes med plugins, som goer att man kan staella in naestan allt i burken som det koers paa.. users, samba, printer/cups ftp-server, visa processer som koers paa maskin mfl.

den ska ha en ssh-klient/inloggningssak ocksaa, men det funkade inte paa den maskinen jag hade.(vet ej varfoer)

//Harald Meyer
--
/sinaen

\"im just a freak in the freak kingdom\"

http://www.hotbrev.com - E-postadresser med attityd