Kronolith - Horde igen

Hej David,

  Ledsen att besvära igen men en liten teknisk fråga..horde,
  kronolith, imp och turba fungerar som det ska...men jag skulle gärna
  vilja få igång en delad kalender (shared calender)...och såvitt jag
  kan förstå så har senaste kronolith stöd för shared calender dvs
  1.1.2

  nu är det dock så att jag har installerat unstable paketen för
  kronolith horde osv....men om jag tankar ner senaste tar.gz för
  kronolith då kommer ju apt att bli "osynkat"..mina frågor är
  alltså..kan jag uppdatera apt på något sätt så att apt fattar vilken
  version jag har eller måste jag sätta paketet på "hold"? samt har du
  prövat shared funktionen på senaste Kronolith och om ja fungerar det
  bra?

--
Med vänlig hälsning,
 Thomas                          mailto:thomas@swedlaw.com

NYMAN & WERGENS ADVOKATBYRÅ
Advokat Thomas Nyman
Box 226, 901 05 UMEÅ
epost: thomas@swedlaw.com
Tfn +46(0)90-136999, Fax +46(0)90133299  GNUpg keyid = 20BA7DC5
Key fingerprint: A6CB 46E6 6B2E 6444 B60C 74DE E4C7 F5DB 20BA 7DC5
Public key provided on request - not available via keyserver

This e-mail is confidential and may contain legally privileged information.
The information transmitted is intended only for the addressee. If you are
not the intended recipient, you are hereby requested not to distribute or
copy this communication. In such event please notify us immediately and
delete the original message from your system.