Re: NON-US eller vad???

>Christoffer Sawicki skrev...
>Och en sak, du kanske ska försöka dig på att installera Debian 3.1 (Sarge)
>istället? Det är inte släppt än, men beräknas vara färdigt i nästa månad.

har försökt att installera ett antal dagliga spegelavbilder av Sarge....får olika fel från varje avbild.
Testade senast nu den senaste avbilden av debianinstaller rc1....och där fick jag felmeddelandet att aptitude var "corrupt" så den vägrade att installera "base"!!!

Så nu tänkte jag installera "woody" versionen med förhoppningen att det funkar...

Annars får jag väl vänta lite då;)

/Benke