Loggning i Shorewall

Hej,

Har en Linuxburk där jag använder Shorewall (2.0.10-2) som
brandväggscript. Det jag funderar på är hur man aktiverar loggning på
den trafik som Shorewall per default slänger utan att logga. Jag
tänker främst på SMB (135-139 och 445). Jag har inte hittat något
vettigt i dokumentationen till Shorewall så jag provade helt sonika
att kommentera ut DropSMB och RejectSMB som finns i actions.std,
action.Drop och action.Reject under /usr/share/shorewall vilket inte
fungerade. Nu tar jag tacksamt mot tips på hur man kan lösa det här,
för nog måste det på något smidigt sätt att få även den här trafiken
loggad?

Använder för övrigt ULOG om det har någon betydelse.

--
Daniel Holmström