Re: Nordic Debian meetup at FSCONS Göteborg, Sweden 31 oct - 2 nov

> Hej Per (och alla andra).
>
> Tänkte passa på att tacka för ett bra intitativ!
>
> Har nu själv precis bokat min biljett. Kommer förmodligen frenetiskt
> jobba på bug squashing under dessa dagar som ligger precis innan frys av
> Jessie. Om andra är intresserade av detta (nya som erfarna) så säg till
> så sammarbetar vi!

Jag hade tänkt att göra en lite mer informativ sida på Debianwikin för vad vi
kan tänkas hitta på. Tyvärr har jag inte haft tid till det än. Öppet mål på att
göra en själv innan jag kommer till skott. ;-)

Min förhoppning är att vi grundar nordiska och svenska Debiangemenskaper
på FSCONS.

I övrigt är det rätt öppet och får bli vad vi gör det till. Vill någon
hålla ett föredrag
så gör det. Efterfrågar några specifika kunskaper så kan vi väl hjälpas åt att
besvara frågorna. Och så vidare.

--
Per