Re: Kernel Update Problem

Selam,

Bana özgü durumda kesinlikle çalışmaz.
Benim makinamda tek linux yokki.
Hangi vmlinuz ile açacağını nasıl bilsin.
Her sistemin çekirdeğini bütün /boot dizinlerine
kopyalamazsam sistem açılmıyor.
Her sistemin hangi çekirdeği kullandığını belirtmek zorundayım.

Mehmet beyin durumu da benim özel durumumdan bu açıdan farklı değil,
onun da /boot dizininde birden fazla çekirdek var.

Böyle bir durumdan dolayı (sizin sorunuzdaki kesinliğe bakarak)
sembolik bağ gözardı ediliyor olabilir.

Doğrusu neden sembolik bağ çalışmıyor diye de incelemedim.
Sonuçta isteğimi gerçekleştirecek bir yöntem buldum.

lilo.conf dosyam aşağıda.

Esen kalın,
Nilgün

boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt
timeout=50
# message=/boot/message
lba32
default=nilux

image=/boot/vmlinuz-2.5.65
	label=2.5
	read-only
	root=/dev/hda5
#	append="devfs=nomount;video=rivafb:800x600-75"

image=/boot/vmlinuz-2.4.12-ac3
	label=linux
	read-only
	root=/dev/hdb1

image=/boot/vmlinuz-2.4.12-ac3
	label=nilux
	read-only
	root=/dev/hdb3

other=/dev/hda1
	label=dos

Salı 20 May 2003 13:18 sularında, Murat Demirten şunları yazmıştı: