Re: ethernet

Thu, 22 May 2003 12:59:56 +0300 tarihinde
"Mustafa Salih" <master@iplikci.com>' in yazdıkları:

> acilista kartlari (eth0 ve eth1 aslinda sadece tek ethernet karti var)
> kendisi taniyor ve irq0`a atiyor. bunu nasil engelleyecegim? ve kendim
> nasil konfigure ederim? modconf`ta irq=12 yaptim, failed.
>
> yardimci olan arkadaslara tesekkurler.

lilo yada grub kullanıyorsanız boot sırasında kernela şu opsiyonu
geçmeye çalışın

"ether=$IRQ,$IOBASE,eth0"

irq' yu ve iobase' i kendi sisteminize göre belirleyin... bu opsiyonu
bootprompt-howto dan aldım, orada ethernet için birkaç opsiyon daha
girmeniz gerekebilir diyor ve ethernet-howto ya bakın diyor... eğer
yukarıdaki işe yaramaz ise öyle yapın bence...

kolay gelsin, umarım sorununuz çözülür.

--
Erçin EKER
UIN: 8216618

Windows 98 is guaranteed to make your system 98% slower.