Re: shift takılı kalıyor sanki

Merhaba,

* Osman Yozgatlıoğlu [2005-01-07 14:36:16+0200]
> Evde ve işyerinde iki makinada da olunca donanım problemi olamayacağını
> düşündüm.
> Sarge kullanıyorum
> Konsolda uzun süre çalıştıktan sonra evdeki tty1 işyerinde de tty2'de
> sanki shift tuşu basılı kalmış gibi oluyor.
> caps-lock sönükken büyük  harf, yanıkken küçük harf yazıyor.
> Harfler neyse de üstteki sayı satırının kullanımı imkansızlaşıyor.
> O konsolda logout-login de sorunu çözmüyor.
> ilgili tty'deki getty'yi restart etmem de işe yaramadı.
>
> Var mıdır sebebini bilen.

Evet boyle bir sorunu ben de birkac kez yasadim.  Tekrar uretilmesi zor
bir hata bu.  Siz "uzun sure kullaninca" demissiniz, ama buna cok emin
degilim; baska birseyler sorunu tetikliyor olabilir.  Ben cekirdek
tarafindan kuskulaniyorum.  Problem gozetimim altinda :-)  Bir hata
raporu bildirmek icin daha fazla bilgiye ihtiyacimiz olacak.

--
roktas