Re: Merhaba -- knoppix ,modem,nvidia ?éé!é'!!!

Pzt, 2005-01-10 tarihinde 15:19 -0500 saatinde, sametc@ozguryazilim.org
yazdı:
> merhaba ilk msj ve heyecan ;)... ehhh sey
> ben knoppix 3,3 kurdum sistemime fakat 2 sorun var onlarda su:
>
> birincisi modem modemim HSF modem ben bu modemi(merak etmeyin adsl'ye
> gecicem fakat simdilik) derledim fakat girmeye calistiğimda no
> carrier msji veriyor yani tasiyici yok nedir bu msj ? cevir sesi
> alamadığını soyluyorsaniz delikanli gibi aliyor
> windows nasil aliyor ? :) , modem yanlis diyeceksiniz ama mandrake'de iki
> sene kullandığım modem surucusunu konusuyoruz :) neidr no
> carrier

Kablo net kullanıcısı olduğum için bu konuda bir şey diyemiycem.

> nvidia - ben nvidia surucusunu kurdum derledi sonra
> nvidia-kernel-source_1.0.6111-1.wf.1_i386.deb bunu derledim iyi guzel
> drive "nv" bolumunu driver "nvidia" olarak degistirip startx mesajini
> verdiğimde aciliyor gibi oluyor sonra oooopsss takiliyor birşey
> cıkmıyor oyle ekran kaliyor ? acaba gercekten load etmedimmi
> ?... bu iki lazım olan paketi derledikten sonra ??

Bence module-assistant ile yaptığınız nvidia sürücüsünü silin
apt-get remove nvidia*
daha sonra nvidia nın sitesinden son sürücüyü çekip normal yoldan
kurun.
sh NVIDIA... --kernel-source-path=/usr/src/kernel-headers-versiyonunuz
daha sonra startx dediğinizde takılmadan açılır.