Konsol sayisi.

Ctrl+Alt+F1 ile konsola inebiliyorum, ancak F2, F3 calismiyor. Yalnizca bir konsolum var. Olmasi gereken konsolun yerinde herhangi birsey de yok, siyah ekran cikiyor. 6'ya kadar bos, 7'de normal X ekrani. Konsol sayisini arttirmak gibi bir secenegim var da, bu
ayarlanmamis mi, yoksa bu bir hata mi?

Genel olarak konsola inmek yerine gnome-terminal acip onu kullansam da, bazen sorun teskil edebiliyor bu durum. Mesela zamanin birinde, X'te bir ayarlama yaptim, kapattim
ama acilmadi. Tek konsolumda da olmamasi gereken bir sey oldu. Calisan seyi
durduramiyordum, kill edebilecegim bir yer de olmadigi icin sistemi yeniden baslatmak
zorunda kaldim.

Saygilar..

(Sistem: sarge, CD'den kurulum.)