Re: Re: etherconf problemi

On Fri, 2005-02-04 at 16:47 -0800, carol xml wrote:
> Merhaba tekrar,
>
> evet dhclient kurulu, etherconf icin dependent paket
> diyor apt. Gercekten anlayabilmis deilim neden her
> acilista resolv.conf sifirlanir. Bi fikri olan var mi
> acaba bu konuda?

etherconf kullanmiyorum, ama dhclient resolv.conf u her seferinde dhcp
sunucusundan gelen bilgiye gore gunceller

eklemek istediginiz genel seyleri /etc/dhclient.conf, ya da ozel seyleri
/etc/dhclient-script araciligiyla yapabilirsiniz

> [...]
> sonra artik X ortamini acamiorum. kdm, gdm, xdm,
> syslog  larin loglarina baktim hic hata yazmior,
> Nvidia suruculerini nvidia nin sitesindeki scripti
> indirim kernel source (2.4.27-2-k7) a gore sorunsuz
> build ettim ( aslinda bi warning verdi, debian kernel
> in rivafb destegiyle geldigini bunun sorun
> olabilecegini soyleyen bi warning). User olarak startx
> dedigimde sadece Nvidia logosu cikiyor ve oyle
> kaliyor. Hicbir hata mesaji bulamamam en kotusu.
> /var/log altinda guncellenen dosyalari kontrol ettim
> calistirdigim anda. Bu konuda da bi fikir

genelde nvidia modulleri ile calisan cekirdek arasinda uyumsuzluk
oldugunda karsilasiyorum (cekirdek guncellemesi sonrasi vs)

ama
2.4 cekirdegi kullaniyorsaniz
non-free de
nvidia-kernel-2.4.27-1-k7