Re: LinuX'se Visual Studio.NET kurulumu

Linux ustunde IIS yok, onumuzdeki senelerde ise olacagini hic sanmam,
ayrica eger Wine kullanirsaniz, neyi emule ederseniz edin, eger icinde
MS'in bazi kutuphaneleri varsa lisans ucreti odemek zorundasiniz, eger
inanmiyorsaniz, MS Turkiye destek hattini arayin ve gerekeni size
anlatsinlar (bana gayet guzel anlattilar).
.Net konusunda konusmak haddimi asmak olur cunku o platformu
tanimiyorum, ancak, Visual Studio .Net gibi bir ide beklerseniz, bu
hayal kurmak olur, cunku armut pis agzima dus mentalitesi, linux
kullanicilari arasinda cok yaygin degildir, buradaki bir cok kisi
kendi sorunlarini kendi cozdukleri, kendi component'lerini kendi
yazdiklari veya bulup kullandiklari icin, bu tur IDE'ler konusunda
sansiniz oldukca dusuk, kendiniz yazarsaniz, kullanmak isteyen
cikacaktir buna suphe yok, ben PHP icin kucuk capta kendi
framework'umu yaziyorum mesela.

Size onerim, sevmeseniz bile eger .Net development yapacaksaniz
windows platformunda kalmanizdir, bu tur uygulamalar genelde en iyi
performansi kendi platformlarinda verirler.

iyi calismalar dilerim.