Re: linux altinda veritabani uygulamasi programlamak

Rekall diye bir uygulama var MS Access muadili denebilecek.
Ufak çapta işler için kullanılabilir belki
http://www.rekallrevealed.org/kbExec.py

Qt'de dbaware bileşenler olduğunu duymuştum.
Fakat daha büyük işler için RAD tarzı geliştirme pek uygun olmayabilir.