Re: Apache mod_rewrite

Selamlar,
Sorunu çözdüm belki birilerine daha faydalı olur.
Apache'nin .htaccess dosyalarını işlemesi için ilgili dizinlerin
httpd.conf dosyasındaki
"AllowOverride None"
olan satırlarını
"AllowOverride All" ile değiştirmek ve apache'yi yeniden başlatmak lazımmış.

<Directory /var/www/>
AllowOverride All
</Directory>

gibi..