Re: Lispbox kurulumnda libxaw3d.so.7 hatası

[...]
    ES> Debian tarzi kurulum $urada özetlenmistir:

    ES> Common Lisp Gelistirme Ortami Kurulumu
    ES> http://www.fazlamesai.net/index.php?a=article&sid=2580

    ES> O yaziya güncelleme olarka bir tek su eklenebilir, SLIME artik
    ES> ufaktan Debian depolarina girmeye basladi dolayisi ile orada
    ES> anlatildigi gibi illa CVS'ten cekmek yerine resmi Debian
    ES> paketini kolayca kurmayi deneyebilirsiniz ancak her halükarda
    ES> CVS secenegi yine acik ve kullanimi da zor degil.  [...]

Bunu vikiye atalim mi?  Sunlari aptla, soyle ayarla filan diye?  Sonra
eli degen gunceller.  Elimin altinda oynanabilecek bir debianli makine
yok su anda ben yapamiyorum.  Yeni bastan kuranlar buraya veya daha
iyisi http://cs.bilgi.edu.tr/mailman/listinfo/cs-lisp listesine
yazarlarsa ortaya birsey cikar.

BM