From: Vasfi UYSAL [mailto:vasfi@med.ege.edu.tr]
Sent: Wednesday, October 26, 2005 3:44 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: 3 interface debian firewall

Merhabalar

elimde uc interface i olan bi makine var uzerine debian kurup

ilk interface e bridge modda calisan bir adsl yi baglamayi , 2. ethernete ise internet çıkışı olan bir aga baglamayı
üçüncü kartı ise kendi networkume giden switche baglamayı düşünüyorum

simdi bu internet cıkısı olan ag ile benim kendi networkum aynı subnette
yani ikinci ve ucuncu ethernet kartlarına aynı subnetteki ip leri vermem gerekecek

ilk interface ise ttnetten alacak ip adresini

simdi bu yapıda internette yaklası 20 kadar musterime erismek icin adsl uzerinden geri kalan internet trafigi icin ise 2. ethernet uzerinden
yonlendirmek istiyorum

simdi sorun ne peki derseniz
tam olarak kafamda oturmadı ,
2 ve 3 nolu ethernetleri bridge yapıp  adsl i kullandigim interface ile natlasam (garip bi kelime oldu ama )

yada baska bi sekilde bu yonlendirmeleri nasıl yapabilirim

cevaplar icin simdiden tesekkurler

- Vasfi UYSAL