fsck fail

Merhabalar ;

Oncelikle herkesin bayramını kutlar mutlu bir yıl geçirmesinin dilerim..

Bir tane debian sunucum var samba nfs squid bind vs.. bazı sunucular calısıyor. Bu sunucum bazen elektrik kesildiginde duzgun kapatılmıyor ve baslangıcta yapılan kontrolde hata verip cakılıyor. Benim sunucuda klavye ve monitor olmadıgı için haliye sorun yasıyorum. Bu kontrolu kapatmayı yada bu scripti ne olursa olsun sonlandırılmasını saglayacak bir yontem arıyorum..

iyi çalışmalar
Ümit Ataş