Re: ubuntu 6.10 gnome çubu�u

evet burasi super bir ciddiyet ile teknik problemlerin cozuldugu bir yer. yalniz insanlar birer robot degildir. bu listede robotlasmis bir sekilde teknik problemlerine cevap alan insanlar buraya bu sekilde bir kural koymuslar. biz burada temel reis fikrasi anlatmiyoruz. konu ubuntu ile gayet ilgilidir ve bana sorulan bir soruya tarafimdan yanit verilmistir.

bana soyle sorulmustur:

"dunyaya mi kustun?"

bende yani vermisim. eger ubuntu logosu hosuma gitmiyor o yuzden deseydim, ufacik bir ikondan rahatsiz olabilen bilgisayarini su siyah filmlerle kapli 124 model arabalara benzetip bayram esegi gibi susleyen tipler gibi olurdum. o yuzden benim ubuntu ikonuna ve logosuna neden antipati besledigim, oyle 2 satir yazi ile yazilip gecilemez. oyle bir soruya muhatap olmus isem yanitini vermek zorundayimdir.

kisacasi yanit konu ile ilgilidir, bunun disinda sahsima yoneltilen bir soruya cevap niteligi tasimaktadir. ama madem sinirsizca teknik konular konusuluyor tabi ki uzatacak degiliz.

bu arada ubuntu sahibine olan nefretten bahsedilmis. evet ubuntu sahibi somurgen bir dolar milyoneridir. ileriye yatirim yapmak ve acik kaynak patronu olmak icin hem imkanlarini seferber ediyor, hemde hicbir seyden haberi olmayan afrikali insanlarin adini kullanarak onlari somuruyor.

guney afrikalilar da irkci'dir. guney afrikalilar ise beni hic alakadar etmiyor. ben genellemeleri severim ve yaptigim genellemeler cogu zaman tutar. o lafi soyleyen kisi eger guney afrika'ya gidip, suratina komur surerek, otobuse binerse ne dedigimi daha iyi anlayacaktir.

bunun disinda sozlerime ekleyebilecegim baska bir sey yok.