Re: ubuntu 6.10 gnome �§ubu��u

Selam,
Öncelikle amacım tartışma oluşturmak değil sadece size yaptığınız küçük inatın
yersiz oldugunu anlatmak.

Ubuntu bir nu/lnux dagtımınıdır temel olarak debian ailesini almasına ragmen
en basiti fstab dosyası icerisne volum_id gibi ek ozellikle baglama
yapmaktadır suan debian sarge da fstab dosyasında bu özellik kullnarak
baglanamak zorunda değilisiniz.

Yada paket bagımlılıkları veya paket surumleri debiandan bir çok acıdan
farklılık gösteriyor. mesela Debianda bulunan filre-roller ı kurmak isteseniz
(eski bir durum oldugu icin ) sizin sisteminize cözümü olmayan sorunlar
acabilir. Genel hatlarıyla burada olan herkes ubuntu sorularına cevap
verebilir yaklasık olarak benzemelerinden dolayı ama root kullanıcısın
olmamaıs gibi daha once ubuntu kullanmamıs birinin bilemiyecegi standart dısı
dagitima has ozelliklerini bilemiye bilirler.

Burada Ubuntuya has sorular sormanız aslında (bildigim kadarıyla) Redhat
tabanlı andriva dagıtım hakkında fedaro listelerine birsey sormak gibi birsey
her ikisinde de rpm yapısı var hemen hemen benzer yapıya sahipler.

Kısacası kimse buraya ubuntu sorusu soramazsınız demiyor.(sahsen ben
demiyorum) Ama almıs oldugunuz cevaplar sizin işinizi halletmeme itimali
yuksek.

Neyse bu konu hakkında benden bu kadar.

Herkese Kolay Gelsin.