Debian Kurulumda Disk Bölümlerini Görmüyor

Merhaba,
RAID0 ile birbirine bağlanmış (750+750) 1,5 TB bir harddiskim var. Şuanda sistemimde Windows 7 Home Premium yüklü ve harddiskim 732 GB, 100 GB, 554 GB ve 10 GB 'lık parçalar halinde 4'e bölümlenmiş şekilde. 100 GB'lık kısma Debian kurmak ve Windows ile birlikte kullanmak istiyorum. Kurulum için debian-6.0.4-amd64-kde-CD-1 paketini indirdim ve md5 kontrollerini yapıp cdye yazdırdım. Kurulum için ilk aşamaları geçtim fakat disk bölümleme kısmına gelince bir problem ile karşı karşıya kaldım. Debian disk bölümleme uygulaması 4 parça halindeki diskimi iki parça şekinde gösteriyor (750+750) ve bu iki parçadan yalnızca biri kullanılabilir görünüyor ayrıca kullanılabilir görünen diski yeniden boyutlandırmak istediğimde hata veriyor. Dolayısı ile kurulumu gerçekleştiremiyorum. Bir Debian live CD yazdırıp gparted ile diski bölümlendirmeye çalıştığımda şuradakine benzer bir görüntü ile karşılaştım:

unallocated 698 GB halinde sda1 ve sdb1 şeklinde iki disk görünüyor. Boyutlandırmak ve doğru formatta biçimlendirmek için tıkladığımda ise disk üzerindeki tüm verinin kaybolacağı şeklinde bir uyarı alıyorum. Debian'ın diskimi şuanki gibi 4 parça halinde görmesi için ve istediğim bölüme kurabilmek için ne yapmam gerek, yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.