From: Engin KUZU

Sent: 04/23/12 03:56 PM

To: Mustafa Kisa

Subject: Re: Disk Bölümleme Tablosu Problemi

Raid donanımının Linux sürücü desteği olduğuna emin olun. Eğer sürücü desteği verebilirseniz sda ve sdb isimleri dışında başka bir isimle raid yapılandırmasına ulaşabileceksiniz.

Ayrıca, 4 adet birincil bölüm kullandığınızı görüyorum. PC'lerde bir diskte en fazla 4 adet birincil bölüm bulunabilir. Son bölümü uzatılmış yaparsanız o bölümü küçülterek yanına yeni bölümler oluşturabilirsiniz...