Re: Dosya Silinmiyor

Merhaba
Hata olarak ne döndürüyor?
Silerken wildchar kullanarak silmeyi denediniz mi?

14 Eylül 2012 17:56 tarihinde Gökhan Öztürk <reveler_07@yahoo.com> yazdı:
Herkese merhaba. İnternetten birkaç tane mp3 uzantılı dosya (müzik) indirdim. Bazı dosyaların isimlerinde "  � % " gibi karakterler var. Bu dosyalar çalışmıyor kopyalanmıyor silmek istiyorum dosya silinemiyor diye hata veriyor. Root olarak ve rm kommutuyla da denedim yine de silinmedi. Kullanıcı klasörümün içinde bu gibi 3 tane dosya var. Bu dosyaları silmenin yolunu bilen var mı?

--
There is no place like "/home"
From HemiB A R R A C U D A !