Kapcsolatfelvétel

Tisztelt Hölgyem, Uram!

A közelmúltban küldtünk a cégüknek egy hozzájárulást kérő elektronikus
levelet, ebben a levélben kérdeztük, megengedné-e , "hogy egy bemutatkozó
e-mail-t küldjünk cégüknek, melyben röviden bemutatjuk tevékenységeinket."
Ezúton kérném ismételten a hozzájárulását a bemutatkozó levelünk küldéséhez.

Amennyiben küldhetem a levelet, kérem írja meg, kinek címezhetem!

Előre is köszönöm.

Üdvözlettel,

Békefi Tibor
Közönség Ügyvezető Titkár

Dreamworld Entertainment Kft.
1032 Budapest, Zápor u. 53.
Tel/Fax: 240-4654

A tájékoztatáshoz - a vonatkozó törvények értelmében - a hozzájárulását kell
kérjem. E-mail címe nyilvános internetes oldalakról került hozzánk. Ez a
levél nem spam, hanem a 2001. évi CVIII. törvény 14. § (1) pontjában előírt
hozzájárulás-kérő levél. Ha levelünkkel esetleg zavartuk, elnézést kérünk.