Voinko luottaa sinuun?

Hei, olen Abbas Muhammed, olen pankkiiri täällä Dubaissa. Olen ottanut sinuun yhteyttä maasi kansalaisen laskun suhteen. Tämä mies kuoli 12 vuotta sitten eikä maininnut ketään, joka peri pankkiinsa talletetut rahat. Pankki antoi minun löytää kuolleen asiakkaan lähisukulaisen, mutta en löytänyt sitä. Tämä tili katoaa, jos kukaan ei vahvista, että pankkitili on lähellä perhettä. Joten päätin ottaa sinuun yhteyttä molemminpuolisen edun vuoksi.
Odotan vastaustasi lisätietoja.

Hyvämaineinen,
Abbas muhammad