Ohjee!

Hai,

Toen ik vandaag op m'n werk aankwam hoorde ik van een collega
van me dat de groep die ging key-signen 50 minuten op mij hadden
staan wachten?!

Jeemig, dat spijt me echt, maar ik heb nooit gezegd dat ik ook zou
komen! Ik moest heel hard lachen om de 'Do you know if it is koopavond
that evening?' opmerking, en repliede daarop, maar ik bedoelde daar
niet mee dat ik ook zou komen...

Excuses voor iedereen die zich 'in de kou gezet' voelt... :]

Regards,
Sander.

--

-