Re: Ohjee!

On Fri, Feb 23, 2001 at 01:20:09PM +0100, Sander Smeenk (CistroN Medewerker) wrote:
> Hai,
>
> Toen ik vandaag op m'n werk aankwam hoorde ik van een collega
> van me dat de groep die ging key-signen 50 minuten op mij hadden
> staan wachten?!

Nou, zo erg was het ook weer niet. We hebben denk ik 20 minuten gewacht.

> Jeemig, dat spijt me echt, maar ik heb nooit gezegd dat ik ook zou
> komen! Ik moest heel hard lachen om de 'Do you know if it is koopavond
> that evening?' opmerking, en repliede daarop, maar ik bedoelde daar
> niet mee dat ik ook zou komen...

Inderdaad; ik heb me gewoon vergist toen ik het lijstje maakte
met wie er allemaal zouden komen. Mijn excuses aan de rest van
de groep die ik allemaal heb laten wachten.

Peter

-
Mail to debdev-request@info.cistron.nl to subscribe/unsubscribe