Re: Termeni administrare pachete

Dan Damian wrote:

uninstall / remove - a dezinstala
completely remove / purge - a dezinstala complet
nu e nici o deosebire intre remove, purge si uninstall? de stergere si curatare ce spui?

upgrade - a actualiza
innoi, update=actualiza

downgrade - a retrograda
hold - a bloca
poate mai degraba "a tine"? sau "a pastra"?

nu pot sa nu remarc faptul ca unele din discutiile astea le-am mai avut. (si cum a ramas, nu mai stiu...) in afara de tmlug/glosar (unde exista mai multe variante pt acelasi termen, si nu bag mana in foc ca e foarte actualizat), cum facem ca sa avem acces rapid la o baza de cuvinte cu probleme care au fost discutate si hotarate? ca sau nu mai dam mesaje de fiecare data cand avem cate un cuvant neclar...

Sorin B.