Re: Probleme compilare [fost: Re: [ITT] po://release-notes/installing.po]

Salut,

În data de 31 ianuarie 2009, 07:03, Andrei Popescu
<andreimpopescu@gmail.com> a scris:

> Vezi http://lists.debian.org/debian-doc/2009/01/msg00205.html pentru mai
> multe informații. O soluție ar fi să backporteze cineva debiandoc-sgml
> și să-l încarce pe backports.org. DSA deja s-a oferit să-l instaleze.

Interesanta discutie. Nu am folosit pana acum backports.org dar voi incerca
sa vad cum se poate face aceasta. Ai putea sa estimezi cat timp avem ca
sa gasim o solutie? Daca am pregati pachetul debiandoc-sgml pentru stable
atunci sunt sanse sa pastram UTF-8 pentru limba romana?

--
:wq