filtrar spam

Hola
Això pot semblar off-tòpic, però no ho és en realitat... Tinc clar que això és
una llista de Debian, però per sobre de tot, és una llista. El motiu de la
consulta és que desde que m'he apuntat a aquesta i altres llistes de linux,
el bombardeig d'spam m'ha anat creixent, fins el punt de que ahir em vaig
baixar 12 megas de spam, (amb una tarifa ondulada RTB, tarden una eternitat
en baixar...) la major part el swen.A dels c... , pel que he ja vist una
sol.lució a la llista (gràcies Xavier) que provaré inmediatament. El problema
és que mentre sigui a llistes, això anirà a pitjor, ho sé, però no vull
deixar-les (i menys aquesta en català) perquè em són molt útils. Només volia
preguntar si hi ha alguna manera d'evitar això en lo possible, borrant-los
del ISP (doncs penso que un simple filtrat al mail no els borra del servidor,
(o sí?). Com que veig que en general sou gent que en sap molt més que jo del
tema, volia que em fessiu 5 cèntims de com ho sol.lucioneu vosaltres.
Utilitzo kde i kmail, que m'agraden molt, però canviaré al que sigui si així
acabo (o disminueixo) aquest suplici.
Gràcies per anticipat
Ricard