Re: filtrar spam

Jo estic igual. És una passada!

Sembla que la gent no té res més a fer que instal.lar-se windows i deixar que
els virus li matxaquin la màquina. En fi..

L'escript en PERL que el Xavier ha posat a la lista va força bé, però em temo
que el cuc deu ser mutant perquè en el meu cas hi havia molts missatges que
se'ls saltava perquè les cadenes del From, To i Subject no eren les
correctes. Sovint per un problema de majúscules/minúscules (fins i tot en els
camps FROM, TO i SUBJECT)

El problema és que jo no sé gens de perl i no he pogut modificar l'escript
(només he pogut introduir noves cadenes a cercar), i els últims 10 missatges
els he hagut d'esborrar a mà accedint al servidor via telnet pel port 110 i
executant a mà les ordres POP3, perquè misteriosament aquests missatges no
m'apareixien en els clients de correu habituals (havien quedat "al llimb?",
ignoro el motiu)

En total, més de 400 missatges de virus el cap de setmana passat. Vaig arribar
als 51MB quan tinc una quota de servidor de 15MB. Espantós.

Quina creu!

Orestes

A Dimecres 24 Setembre 2003 23:52, Ricard Pradell Buxó va escriure: