Re: problemes amb les fonts després d'upgrade

El dijous 14/04/05, a les 03:57 (+0200), rpb va escriure:
> Com us deia, tinc problemes, i de lo més estranys. A veure si algú em pot
> ajudar, o creuré en "as meigas". Resulta que cada cop que engego l'ordinador,
> les fonts em surten d'una mida diferent. Un cop em surten massa grans, i les
> he de baixar 2 punts, de 12 a 10, i al següent massa petites, i les he de
> pujar de 10 a 12, de tal manera que si les vull d'una determinada mida he
> d'engegar la màquina dues vegades. Tot això em passa des del darrer upgrade,
> ara fa un parell de dies. Utilitzo Debian Sarge. A algú li passa això?
> Començo a sentir-me un "bitxo raro"...

Ni idea, tu... podries enviar-nos la secció de fonts del teu X86FConfig?

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.