Tindre problemes alhora dinstalarme el DEBIAN?

Hola grup,
estic començant en akest mon del linux i us volia fer una consulta de novatillo.
Tinc un disc dur de 160 GB i he reservat 20 GB per ficarme el DEBIAN, en els 140 tinc instalat el Windows XP, i el tinc en FAT32 necessito fica'l en NTFS i demano la vostra opinió sobre si es aconsellable que el converteixi a NTFS perque he llegit per internet que despres tindre problemes alhora dinstalarme el DEBIAN.

Que penseu?

GRACIES.